donderdag 21 november 2013

Overpeinzingskens # ASSalert

Dan zit ge achter de zoveelste vorming/vergadering in je auto en gaan je gedachten alle kanten uit. 
Dat zijn de momenten waarop ik eens stilsta bij ons leven of bij ikzelf.  Een plaats waar alles automatisch gaat en mijn gedachten nemen het spontaan over.  (het is dan waarschijnlijk niet zo raar, dat ik af en toe op de verkeerde plek beland #automatische piloot)

De diagnose ASS lijkt ondertussen al een eeuwigheid geleden.  Hier op de blog bleef het een beetje (heel erg) stil, omdat mijn hoofd zo vol zat dat er weinig plaats over was voor creatieve opstootjes.  Niet dat er geen waren, maar dan was er weer weinig zin om erover te bloggen.

Maar het leven begint ondertussen weer zijn gangetje te gaan, we verwerken wat we op ons bord kregen en zoeken (al dan niet samen) naar oplossingen.

Ondertussen heb ik al enkele dingen door:
1) het is niet het einde van de wereld
2) er valt mee te leven
3) je kan er gelukkig mee worden.
4) het is natuurlijk niet gemakkelijk.  Maar wie zegt dat het leven gemakkelijk moet zijn?  
5) af en toe een goeie massage/scrub kan geen kwaad.
6) geduld is een schone deugd (vooral 's morgens)
7) eentje per eentje
8) hou het simpel
9) lachen doet ook deugd - bleiten ook
10) tien is een schoon rond getal, maar 3 kinderen is meer dan genoeg.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen