zondag 30 juni 2013

Korte broeken en groene aardbeien

De naaimachine bleef hier de laatste tijd wel zoemen (nja, misschien is zoemen niet het juiste woord), alleen deed de kodak niet mee.  Het kwam er maar niet van - dus geen foto's van de eerste charlie en de vele gerecykleerde slipjes.  Maar wel van de korte broeken.  Ik recykleerde o.a. een oude broek van mij (wegens te groot) en een oude short van opa in korte broekjes. 

Ik gebruikte een korte versie van de Ottobre 6/2010 Paperback writer broek - met valse gulp, geen zakken of andere accesoires - alleen bij de laatste versie maakte ik achterzakken.
Ik maakte 2 korte broeken uit de opa-short, voor de tweede broek had ik niet genoeg stof over - dus kwam er nog wat overschot aan te pas.

Short blauw-blauw achter blauw-blauw voor blauw-blauw

Nu kan hij weer volop de groene aardbeien proberen te stelen. Gelukkig heeft hij de peren nog niet ontdekt.

aardbeien perenboom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten