zondag 6 januari 2013

2013

Alweer een nieuw jaar gestart.  Al enkele dagen, maar mijn bioritme is helemaal in de war van al het feesten en werken en schoolvakantie.  Geen goeie combinatie!  Ik ben alle gevoel voor tijd (voor zover ik dit al had) kwijt.  Ik blijf te lang op (blijkbaar wil ik onbewust  elke avond opnieuw oudejaar beleven), waardoor ik, vandaag niet uitgezonderd, moe rond loop - futloos en geïrriteerd door de kleinste kleinigheid.  Met drie kinderen in huis is dat geen pretje - voor hen.

Maar genoeg gezaagd, kruip vroeger in je bed en dat is dan opgelost! DISCIPLINE kweken! Iemand een beetje in reserve?


Ik deed mezelf op het einde van vorig jaar een pop cadeau!  Owji!
nav deze blogpost werd mijn nieuwsgierigheid gewekt en kon ik het niet laten om het zelf uit te testen.

Punnikpop 
 

Ik beken: dit was mijn eerste punnikwerkje - nooit gedaan, zelfs niet toen ik nog met twee staarten touwtje sprong en erop los rekkerde.

Fly

Verder heb ik nog niet echt concrete plannen voor 2013.  Toch niet voor mijn blog.
Thuis wordt er volop gepland en gekonkelfoesd. Verbouwplannen, het één en ander eens goed uitzoeken kroostgewijs...  Dat laatste zal ons nog wel de nodige kopzorgen bezorgen.


Wat ik wel zie zitten is dit jaar eens enkele mensen te verrassen met een enveloppe met handgemaakt kleinood EN niet te vergeten ook zelf eens verrast te worden. Ik moet enkel nog uitzoeken hoe je wereldwijd best snail-mail vrienden maakt.

2 opmerkingen:

  1. hier ook meer van hetzelfde: te laat in bed en veel te snel boos op de kinders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toemme toch, dan heb jij waarschijnlijk niets in reserve :)

      Verwijderen