maandag 24 december 2012

Secret Santa 2012: de onthulling # 1

Vrijdag kreeg ik een melding van De Post dat er iets lag te wachten op mij vanaf maandag in het postkantoor.  Ik had een vermoeden dat het mijn Secret Santa zou zijn.  Maar je weet natuurlijk nooit, een aangetekende brief kon ook.  Ik werkte mijn cadeau voor mijn slachtoffer dit weekend nog af en trok met dit pakje richting postkantoor...


Secret Santa staat klaar

en keerde - gelukkig - terug met een ander postpakje.

Thuis  gekomen kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen... Kijk maar mee:

Secret Santa onthult Secret Santa kaart secret santa koekjes secret santa koekjes bijna op 1 2 3 4 8 5 7

Al deze mooie presentjes: een mooi kaartje, lekkere koekjes, bollekes kabouterwol (ik <3 de kabouterwinkel), een wreed schoon ritstasje en een prachtig rolleke washi tape kreeg ik van 't Zusterke.

PRACHTIGE VERRASSING! Bedankt! 

Nu nog wachten en zien wat mijn geheim vriendje van haar secret santa pakje vindt....

2 opmerkingen:

  1. Hallo Secret Santa :) Ik heb net alles uitgepakt en WOW! Mijn ouders stonden er bij en we waren continu verbaasd over al het moois dat uit die doos kwam. Fijn om tussen het blokken even zoiets te hebben. Alles staat op foto, dus tijdens mijn pauze gooi ik het online zodat iedereen alles met mij mee kan bewonderen. Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen