dinsdag 20 november 2012

Kadokoorts

De feestmaanden wakkeren telkens weer het vuur aan om het perfecte cadeau voor die ene persoon te vinden.  (Het helpt natuurlijk niet als je meedoet met initiatieven zoals Secret Santa)
De laatste jaren maakte ik steeds meer cadeau's zelf.  Echte met bloed, zweet, tranen en handen zelfgemaakte cadeau's.  Daarvoor zocht ik telkens naar inspiratie op het net.

Ik laat me met plezier besmetten door deze Kadokoorts.  Alle preventieve maatregelen waren tevergeefs.  Volgens mij kan je je hiervoor niet laten behandelen.  Je kan het alleen maar ondergaan.

In de komende weken neem ik je mee op mijn zoektocht...
Voel je het ook al tintelen, begint je temperatuur te stijgen? Heb je zelf leuke, originele zelfgemaakte cadeau-ideeën.  Laat me zeker iets weten!  Alle commentaren en ideeën zijn welkom! 


Kadokoorts




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen