woensdag 28 november 2012

Kadokoorts: De verpakking

Ik kwam al enkele originele cadeauverpakkingen tegen op mijn zoektocht.  Ik vind het zelf leuk om van alles een cadeau te maken.  Ook van de verpakking.  Voor mijn Geniepige Kerstman-slachtoffer van vorig jaar maakte ik van de schoendoos, die ik wou gebruiken om alles in te verzenden, een poppenhuisje voor de dochter des huizes.



Vorig jaar maakte ik ook een klein mandje uit karton.

Mandje

Je kan je cadeautje in een knikkerzakje, een ritszakje of iets dergelijks verpakken of op Japanse wijze in een lap stof.  Er zijn tal van voorbeelden te vinden om van je cadeauverpakking te versieren.
Deze hieronder spraken me alvast aan.  Vooral die met wat meer actie.




We blijven in kippig:





Bron: Secret Santa blog 3N173


2 opmerkingen:

  1. Hihi, wel grappig dat ik mijn dennenboomdoos hier staat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh die vind ik prachtig! Stuur je direct een stukje sfeer mee. Je wordt al blij als je naar de foto's kijkt. Super tof! Ik ga je idee zeker nog gebruiken...

      Verwijderen