maandag 11 juni 2012

T-shirts

G had T-shirts nodig.  Dus ik dook mijn mand met te recykleren kleren in en haalde er nog te gebruiken stuks uit.  Ik haalde mijn textielverf en stempels boven en ging aan de slag.  Voor de eerste t-shirt mocht G zelf kleur en stempel uitkiezen.  Het werd een boot en rood.

T-shirt 1

En ik kreeg de smaak opnieuw te pakken....
en liet me helemaal gaan. De snorrenstempel werd nog eens bovengehaald:

Snorshirt


En voor de derde t-shirt besloot ik nog eens een stempel te maken. Ik bekeek mijn inspiratielijstje en koos voor een konijn, tekende een konijntje (met snor)(het konijn doet me aan Bent Van Looy denken, maar ik weet niet goed waarom) en kerfde er lustig op los. Nog een stempelsessie: et voilà t-shirt nr 3

T-shirt konijn

Ik gebruikte voor de drie t-shirts het Raglanmodel in Ottobre 3/2010: Cacao bean.  Voor de stoffen gebruikte ik alleen stukken oude t-shirts en boordstof.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten