maandag 4 juni 2012

Kwaak

Vandaag viel het eerste kikkernieuws op mijn gangmat.  Twee brieven waar ik vol verwachting naar uitkeek.

Een brief uit Nederland van Sandra en een brief uit Vlaanderen van Tine.

Ik kreeg deze tip van Sandra, in met de hand op briefpapier geschreven brief:



Het woud der verwachting van Hella S. Haasse.

Een historische roman over het leven van Charles d'Orléans.














Van Tine kreeg ik deze twee tips, gebundeld in een heel mooi en kleurrijk boekje.



De schaduw van de Wind van Carlos Ruiz Zafón.
















EN




Het geluid van de nacht van Maria Dueñas.
















Ze klinken alle drie veelbelovend.  Ik ben curieus!  Bedankt Sandra en Tine voor de tips. 


Van zodra ik het boek dat ik momenteel aan het lezen ben uit heb, vlieg ik erin.  En voor de geïnteresseerden: ik ben ' Het nachtcircus' van Erin Morgenstern aan het lezen.




Zelf kon ik mijn kikkernieuws pas vanavond op de bus doen.
Dus beste kikkervriendjes, het komt eraan, nog eventjes geduld.
Het was lang geleden dat ik een echte brief heb ontvangen en ik moet zeggen dat ik ervan heb genoten.  Zeker voor herhaling vatbaar!


3 opmerkingen:

  1. Fijn dat de brief is aangekomen. Veel leesplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé die kikkerpost. De schaduw van de wind heb ik ook gelezen, is zeker een aanrader. De andere tips die je hier deelt neem ik ook op in mijn lijstje, zo komen we tot ontdekkingen.

    Ik nam ook deel aan KIKKER LEEST. Mijn geschonken en ontvangen boekentips vind je terug op mijn blog : http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen