zondag 10 juni 2012

Kwaak # 2

De derde envelop landde deze week op mijn gangmat.  Kikkerpost!  Joepie!
Hij kwam van Miny.  Heel toepasselijk was de envelop gemaakt van een blad uit een atlas.
Zij raadde 'Op de tractor naar de Zuidpool' aan.  Een boek geschreven door Manon Ossevoort.
Ik vond de cover en een website terug. 



Ik moet eerlijk toegeven, niet direct een boek dat ik zou uitkiezen.  Ik hou enorm van fictie.
Maar ik ben nieuwsgierig naar het verhaal, dus ik zal het zeker lezen.

Dat waren ze dan...  Nu alleen nog een bezoekje aan de bieb.  Ik kijk er al naar uit.
brieven


Zelf gaf ik de volgende boekentips:

Walvisbaai van Jojo Moyes.












Omdat ik het kikkerthema wou toepassen:
De tovenaar op het witte paard van Shanna Swendson.

 Een luchtige, grappige roman. 
















En stuurde ik ook een huisdiertje mee.  Ideaal als bladwijzer.

Kikker

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen