dinsdag 8 mei 2012

Over kunstwerken, strikhangers en tropische sferen

Onlangs zag ik dit hangen rond iemands nek.  En natuurlijk bleef het maar aan mijn hoofd zeuren.


Ik heb een haat-liefde verhouding met origami.  Sommige dingen zijn prachtig, maar dan begrijp ik er geen snars van en raak ik gefrustreerd.  Die gooi ik dan ook heel hard weg - ook al kan het nog niet vliegen.  Ik ben dan ook altijd blij als ik eentje tegen kom op mijn niveau.

Ik vouwde strikjes en bootjes van papier - deed er een paar laagjes vernis over - prikte er gaatjes in - stak een ringetje door het gaatje...
Mijn dochter vond het alvast 'beirekoel' en palmde een zonnegeel exemplaar in.  Nog iemand zin om eentje in te palmen?

Boot
Strik
Strikhanger


Ondertussen....


Zorgden we hier zelf voor tropische sferen...

Tropische sferen
...bleek mijnen jongsten voor de honderdste keer vast te zitten onder de kast - Houdini-ist in spé

...maakte hij ook zijn 1ste kunstwerk - een graffiti-artiest in spé - vlug een foto gemaakt voor ik het er met een trotse zucht weer af veegde. 1ste kunstwerk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten