maandag 14 mei 2012

Inspiratie: de zoektocht

Ik was op zoek naar inspiratie...  Ik vind het leuk om te borduren, te flocken, stempels te maken enz enz Meestal heb ik dan geen inspiratie als het gaat om welk voorwerp ik wil borduren, flocken of stempelmaken enz enz

Dus besloot ik gisteren actie te ondernemen en mijn pratende tafelgenoten te ondervragen (respectievelijk 7, 34 en 5 jaar oud).  De vraag was: 'Zeg eens een voorwerp'!  En dit was het resultaat:
 
# 1 pop
# 3 varken
# 4 koe
# 5 kompas
# 6 paard
# 7 leeuw
# 8 leeuwin (onvermijdelijke opvolger)
# 9 twijgje
# 10 stier
# 11 trompet
# 12 blauw legoblokje van 8 bollekes lang en 2 bollekes breed
# 13 fles
# 14 schip van piraten!
# 15 paraplu
# 16 kunstmaan
# 17 boot piraat
# 18 schaar
# 19 winkelhaak
# 20 deegrol
# 21 dodeca√ęder (voel je het ook dat dat 34-jarig manneke het moeilijk wil maken)
# 22 handtas
# 23 jetong
# 24 ei

En deze morgen dacht ik, toen ik het lijst zag liggen, te mooi om weg te gooien.  Laat ik er iets mee doen.  Dus in plaats van op zoek te gaan naar inspiratie, hoef ik voor mijn volgende 24 projectjes, enkel mijn lijstje te bekijken.  Een mooie uitdaging!  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen