maandag 23 april 2012

Vooruitgang

Eindelijk schot in de zaak...  een hele tijd geleden beviel een collega van een babydochter.  Ik wou iets zelfgemaakt geven, ge kent dat wel, maar het kwam er maar niet van.  Dan was er eerst de zoektocht naar inspiratie en dan uiteindelijk het zelfmaken zelf.  En dan hebt ge een cadeautje, pfieuw eindelijk - hopelijk vindt ze het mooi.


schortje met shortje schortje Black-apple doll groen met witte bollen

Boomie gaf me de inspiratie voor het schortje, de pop zag u eerder voorbijkomen, heb broekje is gemaakt volgens het patroon en een tutorial van Made.

A, mijn jongste zoon, blonk dit weekend uit door zijn schoenen zelf uit te trekken en maakte een kleine start in het klimmen.  In juni wordt hij twee jaar en alleen stappen doet hij nog niet.  Hij trekt zich met veel goeste recht en op de buggy klimmen om met de riempjes te kunnen spelen kon ik alleen maar aanmoedigen.  Mijn armen hebben dringend nood aan beetje vakantie.

Ik waagde me ook aan een Antoinetteken.  Ik had nog nooit een blinde rits aangeraakt en met de hulp van  tinternet, lukte het me wonderwel, na een paar pogingen.
Dus joepie. 


Een Antoinetteke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen