zondag 1 januari 2012

De beste wensen voor 2012

Gelukkig nieuwjaar!!!
Het uur waarop de kindjes wakker werden viel gelukkig nog mee.  Toch nog een 5-tal uurtjes slaap gehad.

Eén van de eerste uitdagingen die ik ben aangegaan in 2012 is: 'A granny a day' van Ma-ak.

De bedoeling is om elke dag een granny te haken, zodat ik op het einde van het jaar van 365 granny's heb om een groot deken van te maken.  Misschien worden het er eerder 2 of 3 kleinere dekens.  Tot nu toe vond ik het doorzettingsvermogen niet om iets groters dan een babydeken te fabriceren.  Ik ben benieuwd tot welk resultaat ik zal komen.  Ik ga allereerst de katoengaren uit mijn voorraad gebruiken en dan zien we wel.  Op deze manier wordt die voorraad voor een keertje kleiner.

Zie hier numero 1:
Een haakpatroontje uit het boek van Jan Eaton, chocoladedoos

Granny 1

En dan voor mijn petekind heb ik als nieuwjaarscadeau het volgende gemaakt:

Schildkussen

tutorial is hier te vinden

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen