dinsdag 20 december 2011

Nog een keer! BIS BIS! Secret Santa

Toen ik van Secret Santa hoorde, dacht ik: 'Ba ja, ik doe mee.  We zien wel.'  Maar echt: ik heb mij kweenieoe geamuseerd.  Eerst het bedenken en uitzoeken van de cadeautjes om te maken, het ontdekken van de blog van het slachtoffer, het maken zelf, het wachten op hun reactie (lekker spannend), het wachten op je eigen cadeautje en opendoen, het ontdekken van mijn eigen secret santa.  Het enige nadeel is het gat in de lucht dat hier nu in huis blijft rond zweven na ontvangst van mijn cadeautje...
Zeker en vast voor herhaling vatbaar!  Een staande ovatie en dikke proficiat voor Tess voor de organisatie!

En zie hier: gekregen van Les quatre mères, mijn man met de witte baard. Prachtig niewaar?


Het was geen onbekende.  Ik was stiekem al een tijdje verliefd op haar creaties: zoals deze bvb.
En zie hier: mijn prachtige verrassing: een gevlochten krans, een geborduurde theedoek en een bloemenbroche.


Dankudankudankudankudanku! 

Zelf mocht ik ook iemand verrassen: de dame achter Faire des folies.  Een blog die ik zeker zal blijven volgen. 
De werkbeschrijvingen van de slofjes (met ene kleine aanpassing), de theekopjes en sjaal vind je hier, hier en hier.

En nu ga ik terug aan de slag, ik leg de kerstmanmuts nog niet in de kast- het weekend komt dichter en dichter en dichter...

1 opmerking:

  1. Blij dat ook jij in de watten bent gelegd. :) Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen