vrijdag 30 december 2011

De laatste zullen de eerste zijn...

Hier hebben we genoten van het kerstweekend.  Een rustig met de familie en leuke cadeautjes.  Mijn favoriet cadeau is het boek 'Ik wou' van Tom Tellegen met prachtige portretten van Ingrid Godon.

In de voorbije week had ik het dan weer druk met het maken van de cadeautjes voor oudejaarsavond. 
Voor L: een naaimandje

Mandje  Inhoud mandje Inspiratie voor naaldenboekje: www.flickr.com/photos/yellowjar/408474685/in/photostream/
Tutorial schaarhoes: www.themotherhuddle.com/tutorial-little-scissors-case/

tutorial mandje is hier te vinden: www.thelittleblueroom.com/2009/10/make-take-mondaya-littl...


Voor J en K: een papierenzakdoekenzakske, een ritstasje, handverwarmende hartjes (opwarmen en in je zakken steken) en een bloemenbroche.

Cadeautjes Bloemenbroche Handverwarmende hartjes Bloemenbroche

De links: de papierenzakdoekenzakskes, de vilten broche via les quatre mères, de ritstasjes, een blom van Eloleo, de doosjes, de hartjes

Geniet nog van de restjes van 2011!  Maak er een schitterend feest van en tot in 2012!

4 opmerkingen:

  1. O die hartjes zijn super! Wat stopte je erin, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rijst, de eerste die ik maakte vulde ik met tarwe, maar dat vind ik zelf niet zo'n aangename geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En die rijst wordt ook warm als je die in de microgolf steekt? Goed idee dan! Die moet ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor. Je moet er gewoon voor zorgen dat de rijst kan circuleren.

    BeantwoordenVerwijderen