vrijdag 23 december 2011

Cadeautjestijd

Ik werd net verrast door een koor kerstliedzingende kinderen aan mijn voordeur.  De klas van mijn dochter was op weg naar het zwembad, aan iedereen die ze tegenkwamen wensten ze luid in koor een 'vrolijk kerstfeest', aan onze deur belden ze aan om een lied te zingen.  Superleuk!  Een mens vrolijkt daar van op.

Ondertussen heb ik niet stil gezeten: er waren cadeautjes in de maak en er werd ook lustig geshopt.   Enkel nog voor de schoonmoeder wil ik nog verschillende soorten koffie gaan kopen en twee blanco tassen voorzien van mijn dochters tekentalent (ik heb 2 paintmarkers gevonden in de winkel, hopelijk lukt het daarmee).  Ik heb een toren papierenzakdoekzakskes gemaakt om als extra cadeautje te geven aan de madammen en kindjes.  De zakjes kon je eerder al bewonderen bij: Eloleo, Elisanna en Piepow.  Tutorial kan je hier vinden.  Mijn broer krijgt snorrige t-shirts ge├»nspireerd door meisjesmama.

Maar verder valt het lijstje nogal mee:
- schoonmoeder: koffie kopen - tassen kopen + versieren + papierenzakdoekzakske
- ouders: digitale fotokader + papierenzakdoekzakske tsjek - zoonlief : zaklamp tsjek
-schoonzus: papierenzakdoekzaksken + wenslantaarn (zo'n brandend opstijgding) tsjek
-broer: t-shirts met snorversiering tsjek

Dus enkel nog de taart en naar de winkel voor schoonmama.

papierenzakdoekzakskestoren papierenzakdoekzakskes
t-shirt snor t-shirt snor


Dan nog het lijstje voor oudejaar:
- klein meisje van 'beste maten': (cadeau gekend: deels maken, deels kopen tsjek )
-vriendin 1: papierenzakdoekzaksken tsjek - nog verder nadenken
-vriendin 2: papierenzakdoekzaksken tsjek - nog verder nadenken

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen