dinsdag 18 oktober 2011

Sjaal

Sjaal by pillepallepoentje
Sjaal, a photo by pillepallepoentje on Flickr.
Ik vond deze mooie steek en kon niet weerstaan. In een tweetal dagen haakte ik van 1 groene bol wol deze sjaal. De eerste dag ben ik 2 keer opnieuw begonnen.  Na de tweede keer was ik zo verstandig om de video te bekijken.  Toen viel mijnen frank en was ik niet meer te stoppen.  Gisteren moesten we omwille van een kleine ingreep een dagje naar het ziekenhuis met de kleinste.  Tegen de avond was de sjaal af.  Een goeie afleiding om niet zot te worden van al dat wachten...
Ik ben helemaal weg van deze schubbensteek.

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik ben net aan 't leren haken, dus ik vind dit alvast een leuk idee, voor als ik het echt kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @maar niet van grijs: bedankt!
    @piepow: Oh leuk! Veel plezier ermee! De steek bestaat hoofdzakelijk uit stokjes (double crochet-dc) - als je die steek eenmaal onder de knie hebt en je bekijkt de video eens...moet lukken

    BeantwoordenVerwijderen