donderdag 30 juni 2011

Dankjedankjedankje!!!

E. mag naar het eerste leerjaar.  Ze staat te springen van ongeduld.  Al een tijdje nu.  Nog 2 maandjes en het is zo ver.  De stand: -1 kleuter +1 allesweter.  Ah ja, want haar begeleidster weet ook alles, net zoals Sinterklaas, dus zij zal ook alles te weten komen.  Ik maak me dus geen zorgen over dochterlief - ze ziet het helemaal zitten!

En zoals elk jaar zorgt mama ook voor een leuke verrassing voor de begeleiders. De uiteindelijke beslissing van wat zullen we nu weer eens geven viel deze keer wat laat, maar al bij al valt het nog mee: 4 cadeautjes en koekjes niet te vergeten!
Samen met G maakte ik koekjes.  E maakte zelf een Elfentuin, ik mocht assisteren bij de moeilijke momenten.
Toen piepte ik eens bij haar en al mijn oorspronkelijke ideeën was ik plotsklaps vergeten en ik kopieerde haar idee schaamteloos.  Een piekeboe en twee huisjes, alleen geen magneten, maar sleutelhangers.  Op alles zette ik met transferpapier een tekening van mijn kroost:  de allereerste kopvoeter van G, waar ze in de klas zo trots op waren en een tekening van E.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen