dinsdag 24 mei 2011

Hemdjes

 

Een tweede poging...  Het vorige hemdje had wat schoonheidfoutjes.  Het kraagje zit nu veel beter in elkaar.  Al doende leert men.  Ik heb opnieuw het patroon uit de Ottobre 3/2009 gebruikt.  Het valt wat te wijd voor mijn mager ventje.  Het is wel een eenvoudig patroon, met maar een paar stukken in elkaar te naaien.  Voor zover ik ervaring heb met boekskes, is de Ottobre veel verstaanbaarder dan Knippie, waar ik geen snars van begrijp.  Ik heb de Ottobre3/2010 besteld.  Daar staat, als je deze mensen mag geloven, een mooi modelleke voor een hemdje in.  Ik kan niet wachten om het eens uit te proberen.

Zoonlief was content.  Hij showt zijn hemdje gewillig.  En zoals je kan zien heeft hij een voorkeur voor blonde bimbo's.  En er schuilt blijkbaar ook nog ergens een stukje oermens in hem.  

  

2 opmerkingen:

  1. Een echte oermens, hoe hij zijn "vrouw" voorttrekt aan haar haren... Maar heel schoon hemdje; ik kocht dat stofje ook onlangs maar weet nog niet goed wat ik er zou mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat probleem heb ik ook altijd. De inspiratie komt nog wel! Gelukkig kan je altijd eens piepen bij een ander om ideetjes op te doen

    BeantwoordenVerwijderen