maandag 29 november 2010

Waar zijn we weer mee bezig vandaag...

Je hebt zo van die dagen...wat gaan we eens doen:

Lijstje voor vandaag (en ondertussen wordt er ook nog voor de was, den opkuis en de kindjes gezorgd)

Wat ligt er nog te wachten op de salontafel:  één muts

Een kasteel voor de kindjes: een hoop karton, gazettenpapier en lijm - wacht op een laagje verf (al een week of 2)

Ze vinden het fantastisch en spelen er al volop mee.  Zuslief vraagt de hele tijd wanneer we het gaan schilderen.  Maar ik zie het niet altijd zitten om een hoop verf uit te halen zodat zij een kwartier kunnen schilderen (vnl het tafelkleed) en dan weglopen om iets anders te gaan doen omdat ze het niet meer zien zitten, waarop mama dan alles mag afwerken. Als je begrijpt wat ik bedoel...

En dan heb ik het nog niet over alle andere dingen die mijn hoofd doen overlopen:  al surfend zie je nog van alles wat je ook wil maken.  En geef toe, die to-do lijstjes geraken toch meestal in de vergeethoek.  Maar dat houdt me niet tegen om er eentje te maken: broekjes (mme zsazsa doet me altijd zin krijgen om mee te doen), stoffen servietten (lijkt me wel handig), één lijst maken van al mijn to-do lijstjes.
Eén tip die ik vandaag had kunnen gebruiken: kijk niet op andermans blogs: je doet er alleen maar inspiratie op ;D en dan beginnen je vingers te kriebelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen