dinsdag 30 november 2010

Kerstmis Inspiratie

Ik weet het: te vroeg!  Eerst de Sint en dan kerstballen!
De spanning in huis is aan het stijgen... de Sinterklaasliedjes komen al langs mijn oren uit...hij komt hij komt... en ik zal blij zijn als hij gekomen is en ik kan genieten van hun gezichtjes.  (ik ben niet zo goed in aftellen en wachten ;)
Maar ondertussen ben ik al met mijn hoofd bij Kerstmis.  We willen het dit jaar anders doen.  Waarom?  Ieder jaar hebben we een boom (een groene, met van die priknaalden die eraf vallen, die we vergeten water te geven en vergeten om buiten in de grond te planten).  Het komt er op neer dat we elk jaar een boompje vermoorden.  Heel gezellig.  Dit jaar kregen we er opnieuw een baby bij - veel plaats hebben we niet meer over.  En dan heb je nog zoonlief: 3,5j, heel nieuwsgierig, wil alles onderzoeken, klimt en springt graag door het huis.  De tuin achter die van ons, staat vol kerstbomen... DUS een alternatieve kerstboom!

En dit is wat het wereldwijdeweb uit haar mouw schudt:


1. Jane van alltheluckintheworld via apartmenttherapy - 2.Boomplankding via Unpredictable ink - 3. Kleine boompjes van restjes stof: tutorial van thesmallobject 4. Ook via apartmenttherapy, een boom van touw van Jessica - 5. Flesjesboom via alternativeconsumer.com - 6. boomkapstokding via alternativeconsumer.com- 7. Lintboompje A work in Progress- 8. Muurstickerboom via apartmenttherapy- 9. Boomkandelaar en nr 10. trapladderboom, allebei via hgtv - 11. Houtafvalboom myconsciouscreation - 12. DIY houten boom, tutorial van lowescreativeideas- 13. Stoffen boompjes tutorial van thelongthread - 14. Stapelboekenboom via twigandthistle- 15. lichtjesaandemuurboom via fotosa- 16. boekenkastboom via inspirationforhome- 17. muurhangding, tutorial van craftylaine- 18. Printjeboom via HP- 19. Post-itboom ook via apartmenttherapy,met tutorial - 20. Nog een lichtjesaandemuurboom via apartmenttherapy

Hier zijn we al uit:
De boom moet LICHTJES hebben
We willen er Leuke KERSTVERSIERINGSKES aan hangen
De boom willen we aan de muur hangen: een MUURBOOMPJE dus
We willen KERSTSFEER
ZO GOEDKOOP MOGELIJK
Hoe meer GEPRUTS, hoe LIEVER




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen