zaterdag 1 augustus 2009

making yarn

Okay, I like to try out new things, but some things are to much... I've got interested in recycling old t-shirts into yarn. I like the look and been meaning to try it out. When I started to search the web I found a lot of recycling going on...not only t-shirts.
T-shirts
T-shirts
rags
newspapers
vhs-tape
old sweaters
plarn (plastic yarn)
then you've got... animal hair
and last but not the least ... human hair
Some things I'd rather throw away or vacuum...



Ik hou ervan om te experimenteren, maar sommige dingen gaan een beetje ver... Ik zag een project dat oude t-shirts recycleerde in garen. Ik vond het er goed uitzien en wilde het eens uitproberen. Ik ben beginnen zoeken op het web. Ik vond nog een heleboel ander gerecycleer... niet alleen t-shirts
T-shirts
T-shirts
vodden
krantenpapier
videotape
oude truien
plarn (plastieken zakken)
en dan heb je... dierenhaar
en als allerlaatste...mensenhaar
Sommige dingen gooi ik toch liever weg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten