zaterdag 4 juli 2009

Kwijt

Ik ben hem kwijt - mijnen fiets. Het begon met Waar is mijn fiets? Hij stond niet op zijn vaste plekje! Dat heb ik nogal dikwijls - ik verlies vanalles, maar meestal ligt het wel tussen een hoop andere rommel - achtergelaten waar ik het heb neergelegd - niet op zijn plaats, maar ne fiets kwijtspelen is niet zo evident, maar is mij toch gelukt.
Dan de vraag Wanneer heb ik die fiets laatst gebruikt? Meestal toer ik rond met mijn auto - heb ik nu eenmaal nodig voor mijn werk - maar zodra ik de kans krijg gebruik ik mijn fiets, zeker als het mooi weer is. Oké een week geleden heb ik mijn fiets gebruikt om de dochter naar school te doen en dan naar het station te fietsen - heb hem heel vlug in de fietsenstalling gezet en op slot gedaan!, want mijn trein stond al te wachten - en ben dan op de trein gesprongen naar mijn werk. 's avond kon ik een lift krijgen van een collega en ben ik dus thuis afgezet (indien ik met de trein naar huis ging, zou ik waarschijnlijk te voet naar huis zijn gegaan 't is niet ver en ik ben nogal vergeetachtig (dat is al duidelijk denk ik)) Daarna niet meer aan mijn fiets gedacht, compleet vergeten. Een week later ging ik dus op zoek in de fietsenstalling naar mijn fiets - een beetje ongerust, maar redelijk zeker want wie pikt er nou een fiets in the big city of Wevelgem - en hij stond er niet meer. Heel onbeleefd, hij was weg. Nu hoop ik dat de politie er voor één of andere ijverige reden tussen zit, maar veel hoop heb ik er niet meer op.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen