maandag 6 juli 2009

Guess

Guess what I'm making..............flowers! again I hear you think, yes I just can't stop making them. This time I'm making a goodbyegift for my colleagues. I found this pattern for a pincushion and I loved it - But instead of making a pinchushion, I'm making lavendercushions - My little girl got the first one I made - she loved it. It's not hard to make, just crochet two hexagons together and stuf it.

And I found a buttonbargain :)





Raad eens wat ik aan het maken ben.......bloemen! Weeral hoor ik jullie denken, maar ik kan niet stoppen. Deze keer maak ik een totzienscadeautje voor mijn collega's. Ik vond een patroon om een speldenkussentje te maken. Maar in plaats van een speldenkussen maak ik er lavendelkussentjes van. Mijn kleine meid kreeg de eerste die ik maakte - ze was er gek op
Het is helemaal niet moeilijk om te maken. Gewoon twee zeshoeken samenhaken en vullen.

En ik ontdekte een knoopkoopje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten