vrijdag 10 juli 2009

Embroidery

Still making the lavender sachets. Also filled some little owls en chickens. It's a fun way to give scented gifts :) A chicken smelling like lavender, a bit unreal, but I love how she looks... It's the first time since my childhood I tried some embroidery. I remember I loved when I was 8? 9? 10? years old. And it seems I still love it. All thanks to making some chicken...

Nog altijd de lavendelgeurzakjes aan het maken. Ook kleine uiltjes en kippen gevuld. Heel leuk als geurend geschenk :) Een kip geurend naar lavendel, niet echt levensecht, maar ik vind ze prachtig... Het is ook de eerste keer sedert mijn kindertijd dat ik nog heb geborduurd. Ik kan me nog herinneren dat ik er gek op was toen ik zo'n 8? 9? 10? jaar oud was. En blijkbaar ben ik er nog altijd gek op. Allemaal dankzij een kip...



1 opmerking: