zondag 7 juni 2009

One down



I finished one flower, still two to go. Instead of crocheting a ball of earth I pinned the flower on a ball made of styrofoam. And instead of three flowers, I going to make one per flowerpot - I'm cutting some corners ;p - I used a stronger wire. I only had to put in one to create the effect I wanted. My little girl painted the flowerpots. I hope her teachers love it...


Al één bloempot afgewerkt, nog twee. In plaats van de aardebal te haken, gebruikte ik een bal van piepschuim waarop ik de bloem heb gepind. En in plaats van drie bloemen maak ik er eentje per bloempot. Ik heb sterkere ijzerdraad gebruikt, ik moest er maar één gebruiken om het effect dat ik wilde te krijgen. Mijn kleine meid heeft de aarden bloempotjes geschilderd - Hopelijk vinden haar juffen het leuk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten