zondag 17 mei 2009

Nog bloemen




I can't get enough of flowers. For no apparent reason I keep on crocheting them. The end of the school year is coming and I've found a beautiful pattern to make for my daughters teachers. I'll have to make three and I'm going to need all the discipline I can get to finish, but it's a small effort for people who gave their hart and soul teaching my kid...
The pattern: Flower Pot by Mygurumi - Thank you!


Ik kan niet genoeg krijgen van bloemen. Om de een of andere reden blijf ik ze haken. Het einde van het schooljaar komt eraan en ik heb een prachtig patroon ontdekt voor de juffen van mijn dochter. Ik moet er drie van maken en ik zal mijn discipline moeten bovenhalen, maar die mensen hebben echt met hart en ziel in de klas gestaan dus een beetje inspanning is een kleintje...
Het patroon: Flower Pot van MyGurumi - Bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten