donderdag 16 april 2009

Verlanglijstje

Mijn "Watiknogallemaalwilhaken"-lijstje wordt steeds langer en langer. Ik weet niet waar ik de tijd zal vinden. Maar als ik dan tijd heb, zal ik héél véél keuze hebben. Nu ligt alle handenarbeid een weekje stil omwille van een klein ongelukje in het zwembad. Mijn rechterhand krijgt verplichte rust...terwijl al die prachtige creaties me naar mijn haakpen doen verlangen. En ik die deze week onze huiskamer wou aanpakken met een laagje verf, 4 keukenstoelen omtoveren tot ochtendhumeurverdrijvers en opruimen opruimen opruimen...
Blijft alleen nog opruimen over en een beetje rondsnuffelen en ideeën opdoen...

1:"Spiral Granny" een gratis patroon gevonden op Crochetme

2:"Songbird mobile"
een creatie van Stitchesandtullips


3:"Hexagon" een creatie van Attick24

4: Prachtige bloemen: creaties van Inger
Ik vind de kleurencombinaties heel mooi.

5:Nog bloemen: een creatie van Sarah London

2 opmerkingen:

  1. Hey hoi, dank je wel voor je aanbod! Maar uhm... mijn bloemenprojectje is een jaar geleden. Volgend weekend heb ik wel een ballenkraam hier op de markt met het thema Moeder Aarde, dus als je daar bloempjes voor wil schenken, heel graag :)
    Je hebt een heerlijke weblog hier, volgende week (als de vakantie gedaan is) kom ik eens lekker sneukelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello, I did the Spiral Granny... It's very nice! Thank you !!!
    See you soon!

    BeantwoordenVerwijderen